Michael Korsin väärennös


Vihdoin tääkin selkkaus on ohi ja saatiin aito laukku kotiin..

Elikkäs.. Ostettiin tammikuussa Stockmannilta mulle synttärilahjaksi Michael Korsin Jet Set Travel mallinen laukku, josta laitoin myös kuvia tänne blogin puolelle.. Postaukseen pääsee tästä ja kommenttiboksiin oli joku anonyyminä tullut ilmoittamaan että laukku on feikki johon vastasin hieman negatiiviseen sävyyn että ei ole. Pyydän anteeksi tältä anonyymiltä, olin väärässä mutta syy ei ollu minun.

Syy löytyi liikkeen sisältä. Minulle ei kerrottu tarkkaa syytä, mutta jotenkin liikkeeseen oli joutunut väärennetty Michael Korsin laukku joka sitten päätyi minulle.

Alunperin lähdimme palauttamaan laukkua katkenneen kantohihnan ja rikkinäisen vetoketjun takia. Myymälässä myyjät kuitenkin ihmettelivät laukun ulkonäköä ja ottivat sen tutkittavaksi. Seuraavana päivänä minulle soitettiin että laukku on selvä väärennös, eikä se ole edes nahkaa vaan muovia..
Sitä sitten selviteltiin ja soiteltiin moneen otteeseen suuntaan ja toiseen. Loppujen lopuksi jupakka päättyi meidän hyväksemme ja Stockmann ystävällisesti tarjoutui tilaamaan meille uuden laukun suoraan jenkeistä ja antoivat minun valita mielipahan vuoksi itselleni laukkuun sopivan lompakon. Olen todella tyytyväinen tähän ratkaisuun ja kiitän Stockmannia todella paljon!

Onhan se minulle ja varmasti Stockmannillekkin järkytys että he ovat myyneet väärennöksen. Nykypäivänä tuntuu vaan että mikä vaan on mahdollista..

Sonja

2 kommenttia:

  1. Tämä tarina kuulostaa kyllä täysin paikkansapitämättömältä. MITEN Stockan varastoon tai myymälään olisi voinut päästä feikki laukku?

    VastaaPoista